jag har några frågor innan jag tänker köpa bubba 2
jag skulle vilja veta när man kör en install på bubba från usb minnet ni sänder med när man ej köper med hd, när man kör installen installeras det på h-disken eller nån flash minne integrerat på moderkortet?
när kommer ni släppa nästa nya stora uppreda till boxen, har ni redan nu några planer om vad som kommer vara med i upgraden?
när tror ni nästa version av boxsen kommer ut, jag är nyfiken för jag vill veta om ni kommer ha Sata hot-swpa i den så man kan flera sata diskar i den? kanje mera minne? skulle det ej gå fixa så man kan köra med vanliga minnes kort i den från en vanlig dator eller kanje från en lappop eller skulle det vara svårt att integrera det på ert moderkort?
skulle ju också bra om ni kunde fixa en starkare processor? jag är ingen som gillar Celeron men skulle inte det gå fixa i nästa box?
vet priset på boxsen skulle gå upp en hel del men man får ju också valuta på pengarna och jag tror dom flesta skulle nog inte klaga på om boxsen blev lite störe om det fans saker i den som faktiskt saknas i boxsen som läggs till men boxsen blir störe, saker som blir mindre och mindre behöver inte betyda bättre oftast tycker jag det inte blir bättre